
Digitalno okruženje se brzo mijenja, dobrim dijelom potaknuto i povećanom upotrebom mobilnih telefona. Procjena je da pametne telefone sada koristi više od 2/3 svjetske populacije, odnosno oko 6,8 milijardi ljudi (izvor Oberlo). Procjenjuje se da će se plaćanja na mobilnim aplikacijama povećati s 41,8% u 2019. na 52,2% u 2023. Korisnici pametnih telefona traže brze i jednostavne načine da obave sve, od bankarstva do kupovine ili komunikacije sa prijateljima i to izravno sa svojih telefona. Mobilne aplikacije su poveznica s ovim potencijalnim tržištem. Izrada aplikacija za male i srednje tvrtke otvara sasvim novu dimenziju poslovanja.

6 glavnih razloga kako izrada aplikacije pomaže vašem poslovanju
Izrada mobilne aplikacije ne samo da pomaže vašoj tvrtki da ostane značajna i da bude predvodnik novih tehnologija, nego vam pomaže poboljšati odnose s klijentima i izgraditi vjernost korisnika vašem brandu. Bilo da ste već razmišljali o izradi mobilne aplikacije ili tek, navesti ćemo šest razloga zašto vašoj tvrtki danas treba moderna mobilna aplikacija.
1. Mobilne aplikacije jačaju odnose s kupcima
76% potrošača preferira uštedjeti vrijeme kupnjom na svojim telefonima, a većina korisnika pametnih telefona preferira mobilne aplikacije umjesto web stranica. Procjenjuje se da će se plaćanja na mobilnim aplikacijama povećati s 41,8% u 2019. na 52,2% u 2023. Možda Hrvatska zaostaje za ovim brojevima, ali je prisutan trend povećanja kupovina putem mobilnih aplikacija. Tome su značajno doprinijele aplikacije About You ili Zalando, ali i drugih brandova (prvenstveno) modnih marki. Polako raste povjerenje prema naručivanju i plaćanju direktno iz aplikacije.
Vaši klijenti žele brz i jednostavan pristup vašem poslovanju jednim pritiskom. Mobilna aplikacija učinkovit je način da kupci odmah dobiju informacije i usluge koje žele. Aplikacije su također i izvanredan alat za poticanje klijenata na korištenje vaših proizvoda ili usluga. Digitalna kartica vjernosti izvrstan je izvrstan primjer za zadržavanje kupaca i motiviranja na nove kupnje.
Mala ikona na ekranima pametnih telefona je stalni podsjetnik korisnicama na vaše usluge i omogućava im brzu i konkretnu interakciju sa vašom tvrtkom.
2. Mobilne aplikacije jačaju vaš brand ili tvrtku
Mobilne aplikacije više nisu samo za robne marke i velike tvrtke i korporacije. Zapravo, mala i srednja poduzeća sve više slijede trend mobilnih aplikacija, shvaćajući da učinkovita mobilna aplikacija znači puno više od web stranice prilagođene mobilnim uređajima. Tehnologija se mijenja i danas je moguća izrada vrlo kvalitetnih mobilnih aplikacija po cijeni izrade web stranice.
Vaša mobilna aplikacija može vam pomoći izgraditi vjerodostojnost, prepoznavanje i povjerenje kod kupaca.
3. Mobilne aplikacije korisnicima nude pristup vašem poslovanju 24/7
Za razliku od fizičke trgovine, mobilne aplikacije kupcima nude 24/7 pristup vašim proizvodima i uslugama. Uz ciljano slanje poruka i informacija, aplikacijama je mnogo lakše pristupiti od web stranica.

Korisnici mogu dobiti odgovore na svoja pitanja u bilo koje doba dana, bez potrebe da razgovaraju sa stvarnim predstavnikom tvrtke i pronaći informacije koje su im potrebne bez pretraživanja nekoliko web stranica.
4. Mobilne aplikacije pružaju izvrstan uvid u navike korisnika
Mobilnu aplikaciju možete prilagoditi točno prema željama vaših korisnika. Te se postavke zatim mogu koristiti dok ispitujete budući rast. Koje su značajke aplikacije korisnici najviše koristili i za čime je najveća potražnja? Podaci i povratne informacije prikupljeni iz aplikacija mogu čak poslužiti kao informacija za cijelu marketinšku kampanju ako su pravilno prikupljeni.
5. Mobilne aplikacije izvrsni su marketinški alati
Prilagođena mobilna aplikacija poboljšava vaše potrebe marketinške komunikacije. Iz aplikacije se može upravljati specijaliziranim porukama, podacima za kontakt, informacijama o timu, pa čak i alatima za angažiranje poput natjecanja i kampanja. Svakako su najznačajniji alat Push notifikacije, koje korisnicima vaše aplikacije dolaze na bez obzira da li je aplikacija otvorena ili ne. Push notifikacije imaju značajno veći postotak otvaranja poruke od e-maila.
Svi ovi vizualno-marketinški alati dio su fenomena koji se naziva efektivna frekvencija. Što više kupaca prepoznaje vaš marketinške ideje, sudjeluje u kampanjama ili se bavi vašom aplikacijom, vjerojatnije je da će imati dugoročno sjećanje na vašu tvrtku, brand ili uslugu.
6. Mobilne aplikacije su isplativa investicija
Mobilne aplikacije eliminiraju potrebu za opipljivom marketinškom robom i mogu smanjiti troškove marketinške kampanje. Mobilne aplikacije mogu vam čak i interno uštedjeti novac. Aplikacije mogu povećati učinkovitost zaposlenika povećanjem angažmana, poboljšanjem komunikacije, smanjenjem užurbanosti posla i pojednostavljenjem podataka. Time se dugoročno štedi ozbiljan novac. Osim toga, tvrtke zapravo mogu zaraditi novac od svojih aplikacija pomoću oglasa ciljanih na kupnju unutar aplikacije.
Tehnologija se neprestano razvija. A takvi su i zahtjevi i očekivanja kupaca. Važnije je nego ikad održati svoju tvrtku konkurentnom u digitalnom svijetu. Izrada aplikacija je učinkovit način da ispunite očekivanja kupaca, proširite svoje poslovanje i privučete potencijalne kupce, ali i da se razlikujete od konkurencije.
Ako razmišljate o izradi aplikacije ili vas zanima više…
Kontaktirajte nas već danas kako bismo u dogovoru s vama, izradili vašu mobilnu aplikaciju!

Izvor:
https://techgenies.com/6-benefits-of-developing-a-mobile-app-for-your-business/